Vă rugăm să țineți cont că BILKA este producător de acoperișuri iar produsele noastre sunt comercializate la nivelul întregii țări prin parteneri zonali. Astfel, BILKA nu este implicată direct în proiectul dumneavoastra și de aceea nu putem fi responsabili de politica comercială a partenerilor zonali. Veți beneficia, desigur, de garanția BILKA pentru produse, conform certificatului de garanție primit de la distribuitor.
De asemenea vă stăm la dispoziție pentru orice alte informații vă sunt necesare, la numărul de telefon 0733.30.30.30 sau la adresa de email suport.clienti@bilka.ro, de luni până vineri, între orele 09.00 – 17.30.
Pentru a ne asigura că ați beneficiat de cele mai bune servicii, avem nevoie de feedback-ul dumneavoastră. De aceea, veți fi contactat în 72 de ore de către Serviciul Suport Clienti BILKA. Vor fi întrebări scurte la care vă rugăm să ne răspundeți pentru a ne ajuta să ne îmbunătățim serviciile în permanență!
Observație:
BILKA colectează date cu caracter personal, care includ nume, detalii de contact și alte informații necesare pentru a răspunde solicitărilor clienților. Aceste informații personale ne permit să soluționăm chestiuni legate de produse, montajul acestora, service în garanție și post – garanție, mentenanță, feedback solicitare.
Informația furnizată este transmisă partenerilor BILKA cu scopul de a oferi asistență clienților care, prin completarea formularului, sunt de acord ca datele lor să fie procesate în scopul în care au fost date. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să citiți Politica de confidențialitate
Pentru a vă exercita drepturile garantate de legea privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, puteți trimite o cerere scrisă, datată și semnată la adresa BILKA STEEL S.R.L., Str. Henri Coandă, nr. 17, Brașov, email: office@bilka.ro